Det kræver stor erfaring med de mest avancerede værktøjer på området at gennemføre effektiv markedsføring på internettet. Hvis du kender alt til søgemaskinemarkedsføring (SEM), søgemaskineoptimering (SEO), markedsføring på sociale medier og promovering via sociale netværk såsom YouTube, Instagram og Twitter, så har du godt styr på online markedsføring.
Men når du også skal håndtere et globalt varemærke som VELUX varemærket, bliver dine markedsføringsaktiviteter meget mere komplicerede at håndtere.
De grundlæggende regler
Kort og godt er det vigtigste, at du kun må bruge VELUX varemærket, når din markedsføring er direkte relateret til de originale VELUX produkter eller produkter, der er kompatible med VELUX ovenlysvinduer. VELUX varemærket må ikke bruges til at generere trafik til sider, der sælger konkurrenters ikke-kompatible produkter.
I dette afsnit beskrives de regler, du skal overholde som VELUX forhandler. Hvis du sælger kompatible og ikke-kompatible produkter, skal du bruge de integrerede links til at få mere at vide om begrænsninger og restriktioner.